کانون وکلای دادگستری استان یزد

0

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

هیچ سنگری برای دفاع از جمهوریت نظام مانند مجلس نیست

دادستان یزد: جامعه وکلا باید در مسیر قانون گذاری حساس باشند و هیچ سنگری برای دفاع از جمهوریت نظام مانند مجلس نیست.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل کانون وکلای دادگستری استان یزد، حداد زاده در مراسم هفتاد و یکمین سالروز استقلال کانون وکلا ضمن ضمن عرض تبریک و شادباش روز وکیل و اعیاد شعبانیه و تشکر از تدارک این نشست گفت: توجه به نهادهای صنفی و مدنی توسط اعضای این صنف مثل تعلقی که شما به کانون وکلا دارید مبارک و میمون است .
وی افزود: این تعلق الزاماتی دارد صرف شعارهای فانتزی که در روز وکیل یک توییتی زده شود یا نقدی شود کافی نیست .
دادستان یزد ادامه داد: امروزه نهاد وکلالت در صدر اخبار و بسیار مورد توجه قرار گرفته است و صرف نظر از اختلاف نظرهایی که وجود دارد اگر قرار باشد وکلا دغدغه خود را پیگیری کنند صرفا با فعالیت در فضای مجازی یا راههای دیگر امکان پذیر نیست بلکه از راه قانونگذاری ممکن است. .
وی با بیان اینکه جامعه وکلای ما باید در مسیر قانون گذاری حساس باشند ادامه داد: امیدوارم کانون وکلای یزد که توانسته توازنی را میان حقوق صنفی و حاکمیت برقرار کند، بتواند در تعامل اجزای مختلف حاکمیت نیز توازن برقرار کند که انشاالله در انتخابات این اتفاق بیفتد.
حداد زاده نفس انتخابات و آوردگاه جمهوریت نظام را بسیار مهم عنوان کرد.
وی خطاب به وکلا گفت: سوگندی را که یاد کردید هرگز ازیاد نبرید شما وکیل مدافع اخلاق، امنیت و .. هستید و اگر این نگاه به وکیل مدافع باشد این تضادها و دیدگاهها اصلاح خواهد شد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *